Szerviz és garancia

Tisztelt Ügyfeleink!

Kérjük garanciális javítás esetén a következőket vedd figyelembe: 

  • Javításra csak tiszta készüléket veszünk át
  • Jótállási időn kívül minden esetben 1500 Ft bevizsgálás díjat számítunk fel
  • Árajánlatot 5000 Ft-os javítás díjon felül adunk, ami tartalmazza a bevizsgálási díjat is
  • Javított készüléket a javítástól számított 30 napon belül tárolunk díjmentesen, ezek után minden megkezdett nap után 250 Ft tárolási díjat számolunk fel. 90 nap után a szerviz leselejtezheti, vagy értékesítheti a terméket.

Termékeink jótálllási feltételeit ide kattintva olvashatod el.

A szervizünk kizárólag csak nyitvatartási időben tud készülékeket fogadni, illetve kiadni.

Szerviz elérhetőségei: 
1143 Budapest, Gizella út 28/B.

E-mail: szerviz@alveola.hu
Tel.: (06-1) 251-2270 / 83 vagy 84

Szerviz nyitvatartás:

  • Hétfő-Csütörtök: 8:30-16:30 - Ebédidő: 13:00-13:30
  • Péntek: 8:30-13:30

Hibaelhárítási súgó

Szeretnénk megköszönni, hogy kozmetikai gépeinket választottad. Az ALVEOLA Kft. mindent megtesz azért, hogy termékeink a legmagasabb színvonalon és minőségben, tartós és hibátlan üzemben működjenek tulajdonosaiknál. Az alábbiakban megpróbálunk segítséget nyújtani olyan esetekben, amikor a hibát egyszerűen, akár saját magunk is ki tudjuk javítani, időt és idegeskedést takarítva meg magunknak, nem beszélve telefonálásról, levelezésről, indokolatlan (és ezért költségekkel járó) szervizelésről.
Alapvető fontosságú lépés, hogy gépvásárlás után, mielőtt még összeállítjuk vagy használjuk a berendezést, tüzetesen olvassuk el a gép használati útmutatójának minden pontját.

A gépek működése hasonló, de minden egyes modellnek van speciális egyedi tulajdonsága, funkciója vagy karbantartási igénye, amelyre a használati útmutató felhívja figyelmünket. Ezért nem mindegy, hogyan kezeljük, gondozzuk azt. A használati útmutató ismerete nélkül könnyen kárt tehetünk a berendezésben, vagy nem leszünk képesek a gépet maximális hatékonysággal kihasználni.
Az alábbi hibaelhárítási jegyzékekben olyan információkat találsz, amelyek gyors segítséget jelenthetnek. Kérjük, mielőtt a szervizhez fordulnál, olvasd át a gépednek megfelelő segédletet, és az abban található leírások szerint járj el.

Gőzölők:

1. A tartály feltöltése és a gőzfunkció bekapcsolása után az eszköz csipogó hanggal vízhiányt jelez.
Győződj meg róla, hogy a csapvíz minősége megfelelő, a vízszint a minimum felett van. Gőzölőinket kizárólag csapvízzel tudja használni.

2. Csöpög a víz a készülék alján
Azonnal állítsd le és áramtalanítsd a készüléket!
Győződj meg róla, hogy a tartály megfelelően van rögzítve, a felületén nincs-e sérülés, deformáció, a tömítő gyűrű megfelelően a helyén van. Amennyiben az ellenőrzés után a probléma továbbra is fennáll lépj kapcsolatba szervizközpontunkkal.

3. Az eszköz a gőzkar végén gőz helyett forró vizet spriccel
Azonnal állítsd le, és áramtalanítsd a készüléket!
Győződj meg arról, hogy az eszköz víztartálya nincs-e túltöltve, illetve annak víztartályába nem került-e illóolaj, vagy aroma illetve bárminemű idegen folyadék/anyag!
Minden kezelés után a tartály lecsavarása után öntd ki a bent maradt vizet és töltsd fel friss csapvízzel. Szennyeződés esetén alaposan mosd ki csapvízzel a víztartályt és töröld le a fűtőszálat, majd újbóli gőzöléssel ellenőrizd a funkciók megfelelő működését. Amennyiben javulást tapasztalsz, úgy járasd többször a gőzölőt biztonságos helyen, amíg a probléma láthatóan megszűnik. Amennyiben az ellenőrzés után a probléma továbbra is fennáll lépj kapcsolatba szervizközpontunkkal.

4. Az eszköz leveri a biztosítékot
Azonnal állítsd le, és áramtalanítsd a készüléket, és a lehető leghamarabb juttasd el azt szervizünkbe!

5. A fúvókán kívül egyéb helyről is jön a gőz, deformálódik a kar
Azonnal állítsd le, és áramtalanítsd a készüléket, és a lehető leghamarabb juttasd el azt szervizünkbe!

6. A gőzölő bekapcsolás után nem forralja fel a vizet, nem jön gőz a gőzkarból
Készülékeink csapvízzel működnek megfelelően, desztillált víz esetén előfordulhat, hogy nem indulnak el. Ellenőrizd, hogy a gép csatlakoztatva van-e a védőfölddel ellátott hálózati csatlakozóhoz. Amennyiben a csatlakoztatás megfelelő indítsd el a kezelést (gőzölési időt számláló gépeken az idő beállítása is szükséges). Ha a készülék minden visszajelzője rendeltetésszerűen világít, de a víz nem melegszik 5 perc után sem, lépj kapcsolatba szervizközpontunkkal!

Ultrahangos gépek:

1. A gép látszólag működőképes, de a kezelőfejen nem tapasztalható szökőkút effektus
Ellenőrizd, hogy azt a kezelőfejet használod-e, amelyhez a kezelési funkciót kiválasztottad. Próbáld ki a készülékhez tartozó másik kezelőfejet is abban a csatlakozó aljzatban amelynél a meghibásodást, vagy a rendellenes funkciót tapasztaltad. Amennyiben a másik kezelőfej működik, úgy elegendő az elsőt eljuttatnia szervizünkbe. Ha az ellenőrzés során mindkét kezelőfejnél meghibásodást tapasztalsz, úgy jutasd el a készüléket a kezelőfejekkel együtt szervizünkbe.
A kezelőfejek működését továbbá befolyásolják a poranyaggal, illetve légbuborékokkal rendelkező kozmetikumok is. Rendellenes működés esetén a szökőkút effektus próbát minden esetben tiszta vízzel végezd.

2. A kezelőfej mozgatás hatására egyszer van, egyszer nincs szökőkút effektus
Ellenőrizd, hogy a kezelőfej megfelelően csatlakoztatva van-e a készülékhez. Ha a csatlakoztatás ellenőrzése után a hiba továbbra is fennáll jutasd el a kezelőfejet szervizünkbe. Ügyelj arra, hogy a vezeték ne csavarodjon, illetve törjön meg.

3. A nemrég vásárolt új kezelőfej ismét meghibásodott, nem ad szökőkút effektust
Az ultrahangos funkció a kezelések befejezése után valószínűleg nem lett kikapcsolva, így a kezelőfej túlmelegszik és az ultrahangos kristály sérül. A meghibásodás csak a kezelőfej teljes cseréjével orvosolható.

4. A kezelőfej folyamatosan felforrósodik
Ellenőrizd, hogy a kezelés elvégzéséhez a megfelelő teljesítményt, modulációt illetve a kezelőanyagot (vivőanyagot) választottál-e! Ellenőrizd, hogy az ultrahangos funkciót a kezelések közti szünetben nem kapcsoltad-e ki véletlenül!

5. A gépen nem fut fel az intenzitásjelző ábra
Ellenőrizd, hogy a készülék megfelelően csatlakoztatva van az elektromos hálózathoz. Amennyiben ez rendben van ellenőrizd, hogy a használni kívánt funkció be van-e kapcsolva. A potméter állításával folyamatosan látni lehet az intenzitás növekedését. Ha ez nem növelhető, akkor a készüléket a kezelőfejekkel együtt juttasd el azt szervizközpontunkba!

VIO:

1. A kezelő üvegcsében (elektróda) nem, vagy csak nagyon halványan világít a gáz, csökkent hatás tapasztalható
Ellenőrizd, hogy az üveg elektródát megfelelően helyezted-e el a kezelőfej csatlakozó aljzatában! Amennyiben a meghibásodás továbbra is tapasztalható, úgy valószínűsíthetően a kezelőfejben lévő nagy menetszámú tekercs szakadt, vagy hibásodott meg. Ilyen esetben jutasd el a kezelőfejet (F-812-es típusszámú gépnél, magát a gépet is) a szervizközpontunkba.

2. A kezelő üvegcsében (elektróda) egyszer világít, egyszer nem világít a gáz, a kezelőfej szaggatottan működik
Ellenőrizd, hogy az üveg elektródát megfelelően helyeztes-e el a kezelőfej csatlakozó aljzatában, illetve azt, hogy ez a jelenség mozgatás hatására jelentkezik-e! Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, úgy juttasd el az eszközt szervizközpontunkba.

3. A kezelőfej bekapcsolás után egyáltalán nem működik
Ellenőrizd, hogy a gép csatlakoztatva van-e a védőfölddel ellátott hálózati csatlakozóhoz, illetve, hogy az elektródát megfelelően helyeztes-e el a kezelőfejben. Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, úgy juttass el az eszközt szervizközpontunkba.

4. A VIO elektróda a kezelőfejben lötyög, könnyen kiesik
Az üvegelektróda csatlakozó aljzata kikopott. Új elektróda vásárlása szükséges.

5. A pár hónapos új kezelőfej ismét meghibásodott, nem látható hatás
Valószínűleg az eszköz kezelések között ritkán van kikapcsolva és ezáltal fokozott igénybevételnek van kitéve. Juttasd el az eszközt szervizközpontunkba.

6. A VIO elektróda alsó részén lévő fém foglalat beleragadt az eszközbe
Ebben az esetben a készüléket a kezelőfejekkel együtt juttasd el azt szervizközpontunkba!

Gyantázók:

1. Nehezen lehet eltávolítani a gyantapatront a gyantázó készülékből
Várd meg, amíg a kezelés után a gyantapatron lehűl és próbáld meg hideg állapotban eltávolítani azt. Ha hideg állapotban sem lehet a patront eltávolítani, akkor valószínűsíthetően gyanta került a melegítő rekeszbe, melyet a gyantamelegítő tisztán tartásával előzheted meg. Amennyiben a patron eltávolítása többszöri próbálkozásra sem sikerül juttasd el az eszközt szervizközpontunkba.

2. A gyantázó készülék „felforralja" a gyantát
Ellenőrizd, hogy az eszköz hőfok szabályzója maximum értékre van-e állítva és csökkentsd azt a fél értékre, majd várd meg, amíg a gyanta lehűl. A további kezelések során ügyelj arra, hogy az eszközt maximális hőfokon ne alkalmazd. Amennyiben a melegítő hőfokszabályzóval nem rendelkezik, kapcsold ki azt és juttasd el szervizközpontunkba.

3. A gyantázó nem melegít
Ellenőrizd, hogy a gép csatlakoztatva van-e a védőfölddel ellátott hálózati csatlakozóhoz. Termosztáttal rendelkező eszközöknél ellenőrizd, hogy a kívánt hőfokot beállítottad-e. Amennyiben a készülék fényjelzést ad a készenléti állapotáról, de a gyanta 20-30 perc után sem kezd el felmelegedni, juttasd el azt szervizközpontunkba!

4. A gyantázó a termosztáton beállított hőfok ellenére nem melegíti fel a gyantát a kívánt értékre
Ellenőrizd, hogy a gép csatlakoztatva van-e a védőfölddel ellátott hálózati csatlakozóhoz és, hogy a hőfokot a használni kívánt gyanta minőségéhez állítottad-e be. Amennyiben az eszköz továbbra sem melegíti fel a gyantát, juttasd el azt szervizközpontunkba.

Amennyiben a hibaelhárítás ilyen módon sem vezetett eredményre, IDE kattintva felveheti szervizünkkel a kapcsolatot. Levelére a lehetséges legrövidebb időn belül kollégáink válaszolni fognak.

Köszönjük, hogy megfogadod fenti tanácsainkat.