Ha ismered a keresett termék márkáját, akkor a Márkáink menüpontra kattintva kiválaszthatod a keresett márkát, melyre klikkelve listázza a rendszer a brand-nek megfelelő termékeket, amelyekből már könnyen megkeresheted a Számodra legmegfelelőbbet. Amennyiben termék név vagy termék kódszám alapján keresel, akkor a Keresés mezőbe be tudod írni a termék nevét (pl. szemhéjpúder), vagy a termék kódszámát így listáztatva az általad keresett terméket vagy termékeket.
Miért nem látom minden termék árát?
Vannak olyan termékeink, melyeket csak szakmai vásárlóink vásárolhatnak meg. Ez azért van, mert ezeket a termékeket, eljárásokat csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhatja, használhatja.
Hogyan választok ingyenes termékmintát?
Ingyenes termékmintát a kosár oldalon ajánlja fel rendszerünk. Itt a vásárlás értékétől függően kerül meghatározásra, hogy 1 vagy akár 10 ingyenes termékmintát választhatsz. Ingyenes termékmintát 10.000 Ft felett ajánl fel a rendszer.
Mikor vannak akciók, mikor olcsóbb egy-egy termék?
Amennyiben mindig időben szeretnél értesülni, mely termékeink akciósak, mikor indulnak a nagy kedvezményeket biztosító promócióink, iratkozz fel hírlevelünkre a nyitólapon vagy a láblécben lévő linkre kattintva. Így a fontos és pénztárcakímélő hírek, események információi idejében eljutnak Hozzád.
Színminta alapján tudok vásárolni?
Természetesen igen. Minden több színárnyalatban létező termékünk részletes adatlapján megtalálod a Színek felirat alatt az adott árnyalatokat. Egyszerűen válaszd ki a Neked tetsző színt. Kérünk vedd figyelembe, hogy a színminták nem mindig tükrözik az eredeti színt, kizárólag tájékoztató jellegűek. Az elektronikusan megjelenített szín nagyban függ a monitor minőségétől, és annak beállításától.
Nincs raktáron a termék, amit választottam, mit tegyek?
A termék adatlapjára lépve válassz a hasonló termék, vagy termékek közül, illetve a termék fotója mellett található értesítést kérek a termék érkezéséről gombra kattintva iratkozz fel a készletértesítőre. Értesítés opció választása esetén a rendszer automatikusan e-mail értesítőt küld Számodra a termék érkezését követően. Figyelem az értesítő kérésével elfogadod, adatvédelmi kezelésünkben leírtakat.
Miért nem tudok egyes termékeket megrendelni?
Vannak olyan termékeink, melyeket csak professzionális vásárlóink vásárolhatnak meg. Ezek például a kezelési eljárásokban alkalmazott kabinett termékek, melyeket csak képzett kozmetikus, fodrász szakember alkalmazhat, használhat.
Hogyan vásároljak?
Amennyiben már regisztrált lakossági vásárlónk vagy, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni, természetesen a vásárlása végén is megteheted ezt. Ammennyiben webáruházunkban már regisztrált szakmai felhasználónk vagy, a bejelentkezés mindenképpen szükséges a vásárlás legelején. Ez azért fontos, mert egyes termékeket csak szakképzett partnereink vásárolhatnak meg. Amennyiben megtaláltad a vásárolni kívánt terméket, válaszd ki a mennyiséget, majd kattints a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira vagy kíváncsi a terméknévre kattintva juthatsz el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheted kosarad tartalmát, illetve módosíthatod a mennyiségeket, termékeket. Amennyiben befejezted a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintani, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre tudsz eljutni a rendelés véglegesítési folyamaton. Először a kosarad tartalmát tekintheted meg. Itt módosíthatod a termékek mennyiségét, illetve visszatérhetsz az áruházba további vásárlásra, ezenkívül itt tudsz ingyenes termékmintát választani. Ingyenes termékmintát 10.000 Ft.- összeg feletti vásárlásnál választhatsz. A következő lépés a számlázási és szállítási cím megadása. Ezt követi a fizetés és szállítási mód kiválasztása, e két pontban tudod meghatározni, hogy milyen szállítási és fizetési módot kívánsz választani. Ez előtt a lépés előtt célszerű előkészítenie bankkártyádat, vagy PayPal kódodat. Majd a megrendelés véglegesítése következik, ahonnan OTP Simplepay biztonsági oldalára kerülsz. Itt a bank által ellenőrzött teljesen biztonságos és védett oldalon történik tényleges fizetés.
Nem tudom a kijelölt mennyiségű terméket a kosaramba tenni, mit tegyek?
Mivel webáruházunkban közvetlenül raktárkészletről vásárolsz, így ritkán, de előfordulhat, hogy nem elérhető annyi termék, amennyit a kosarába szeretnél rakni. Ebben az esetben a rendszer kiírja az elérhető mennyiséget, melyet fel is ajánl megvásárlásra, így egyszerűen meg tudod változtatni a rendelési darabszámot. Továbbá a termék részletes adatlapjára lépve megtekintheted a hasonló termékeket is, melyeket igény esetén azonnal meg is vásárolhatsz.
Átvehetem a csomagot személyesen is?
Igen, a pénztári folyamatban található szállítási módok között kiválaszthatod a személyes átvételt. Amennyiben személyes átvételt választasz, az értesítésünket követően a megrendelt és összekészített termékeket budapesti üzletünkben veheted át. Az így megrendelt termékek átvételének helye: Alveola Kft. 1143 Budapest, Gizella u. 28/a. Nyitva tartás: Hétfőtől - Csütörtökig: 9.00 - 16.00 Pénteken: 9.00 - 13.00
Milyen módokon fizethetek?
Webáruházunkban online bankkártyás fizetésre és utánvét fizetési lehetőségre van mód. Az online bankkártyás fizetés esetén a Simplepay és Paypal fizető rendszerek biztonsági oldalán történik. Utánvéttel történő vásárlás esetén a csomag átvételekor kell fizetni annak vételárát.
Megrendelésemet véglegesítettem, mi fog történni?
Vásárlásról azonnali megrendelés összesítőt küld rendszerünk a megadott e-mail címre. Ahogy kollégáink összekészítették, és átadták a futárnak a csomagot, teljesített státuszváltozási e-mailben tájékoztatunk a csomag várható időpontjáról. Környezetvédelmi okokból a számlát, digitális formában e-mailen küldjük el Számodra.
Hogy áll a megrendelésem?
Vásárlásáról e-mail címedre megrendelés visszaigazolást küldünk, melyben megtalálható egyedi rendelés azonosító. Ahogy csomagodat összekészítettük és átadtuk a választott futárszolgálatnak teljesített státusz változási e-mailben tájékoztatunk, mely levélben elküldjük a csomagodat beazonosító számot (tracking number) is, melynek segítségével ellenőrizheted csomagod státuszát az e-mailben jelzett elérhetőségen.
Bankkártyával fizettem, de még nem kaptam visszajelzést?
Esetenként előfordulhat, hogy a bankkártyás tranzakciókat a bank hosszabb ideig ellenőrzi. Amennyiben sms üzenetben értesítést kapsz bankodtól és az a vásárlást követően nem érkezik meg rövid időn belül, kérjük 24 óra elteltével vedd fel a kapcsolatot bankoddal.
Hol kaphatok információt a csomagom hollétéről?
Amennyiben csomagod már feladásra került, elküldtük számodra a csomag egyedi azonosítóját (Tracking number) melynek segítségével tudsz a csomagod hollétéről érdeklődni a csomagkövetési rendszereken keresztül.
Természetesen az Alveola Shop ügyfélszolgálata is rendelkezésedre áll telefonszám: +36 1 251 2270, vagy information@alveola.hu e-mail címen. Figyelem! Érdeklődés esetén készítsd elő megrendelés visszaigazolását, melyen szerepel csomagod egyedi azonosító száma (tracking number)!
Általában a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 -17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége, és otthonra rendelted a csomagot) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Hogyan kapom kézhez a megrendelt terméket?
Két lehetőség közül választhat.
Elfelejtettem a jelszavam!
Kattints az elfelejtett jelszó menüpontra, majd a kért mezőben írd be a regisztrációnál használd e-mail címedet, ezt követően új jelszót igénylő e-mailt küldünk Számodra.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Elektronikus küldeményeink tartalmaznak egy leiratkozás linket, amelyre kattintva megteheted ezt.
Szeretném megváltoztatni az elérhetőségemet, hol tehetem meg?
Lakossági felhasználók esetén az adataidban történt változásokat (pl. címét, telefonszámát, számlázási címét stb.) a profiloldalon megváltoztathatod. A profiloldal megváltoztatásához előbb be kell jelentkezned. Szakmai partnereink esetén a profiloldalon adatmódosítási kérést tudsz számunkra küldeni, mely módosítást 1-2 munkanapon belül teljesítenek kollégáink.
Mit kell tudnom a csomag átvételéről?
Az átvételnél nagyon fontos, hogy a futár jelenlétében bontsd ki és nézd meg a csomag tartalmát. Amennyiben sérülést, hibát tapasztalsz, azt haladéktalanul jegyzőkönyveztesd a futárral.
Meghibásodott a készülékem, hova vigyem?
Elektromos készülék hibája esetén a szerviz menüpont alatt találod meg a fontos információkat, illetve szervizünk elérhetőségét.
Kiszállítanak külföldre is?
Igen, cégünk külföldre is kiszállít, a megfelelő szállítási díjtételek alapján.
Hogyan kaphatok kiemelt ajánlatokat?
A főoldalon találod a Feliratkozás kiemelt ajánlatokra bokszot. Az adatlapon add meg személyes adataidat, illetve választd ki szakmádat, így minden esetben a legfrissebb akciókról és kiemelt ajánlatokról értesülhet.
Érdekelne a vásárlás és a szállítás részletes menete?
A regisztrációnál ügyelj adataid pontos megadására, mert a hibásan megadott vagy nem aktuális adatok megadása sikertelenné teheti a vásárlásod, megnehezíti a kommunikációt, illetve egyéb adminisztratív félreértésekhez vezethet. A megrendelések feldolgozása munkanapokon (H. - P.) történik 9.30 órától 16.00 óráig. A leadott megrendelések feldolgozása következő első munkanapon történik, amennyiben a rendelés a munkaidő lejárta után, hétvégén vagy ünnepnapon érkezik. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-4 munkanapon belül. A minimális rendelési összeg 4000 Ft. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőkben történt változások miatt, melyek a beszállító vagy rajta kívül álló okok, illetve előzetes bejelentés nélküli változások miatt következtek be. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén részben vagy egészben történő visszautasítás esetén az összeg a küldő részére visszautalásra kerül.
Rendelés menete
Honnan kaphatok tanácsot az általam kiválasztott termékről?
A termékek főoldalon található rövid leírása mellett egyes termékinkről részletesebb leírást olvashat a termékek adatlapján. Egyszerűen kattintson a kiválasztott termék megnevezésére, hogy a termékadatlaphoz eljusson. Professzionális termékeinkről érdeklődhet Partner kozmetikáknál, melyek listáját megtalálja a főoldal alján található Partner kozmetikák menüpont alatt.